social media
fot. pexels.com

Posiadasz konto firmowe, na kanałach social media? Nie bardzo wiesz do czego możesz je wykorzystać i gdzie drzemie potencjał wszystkich portali społecznościowych? Poniżej znajdziesz odpowiedzi, co warto publikować na swoim firmowym portalu społecznościowym.

Pierwsze wrażenie

Pamiętaj, że liczy się pierwsze wrażenie, jakie zrobisz na swoim odbiorcy. Dlatego w pierwszej kolejności zadbaj, aby na miejscu Twojego zdjęcia profilowego, znalazło się logo firmy. Dzięki temu, bardzo szybko znajdą Cię Twoi byli, jak i obecni klienci. Nic tak nie przestawi i nie skojarzy nam się z marką, jak jej logo. W tym celu dopilnuj, aby prezentowało się ono, jak najlepiej w social media.

Przedstaw się

Być może na Twój profil trafią osoby, które jeszcze nie korzystały z Twoich usług/produktów. A może gdzieś o Tobie słyszeli, ale nie znają pełnej oferty Twojej firmy. Warto w miejscu pierwszych informacji o Twojej marce, podać konkretny adres strony internetowej, która zobrazuje co do zaoferowania ma Twoja firma. Przekonasz się, że klienci będą częściej na nią zaglądać, a część z nich dokona realnych zakupów.

Złóż ofertę

Profil na kanale społecznościowym to idealne miejsce na bezpłatne reklamy i składanie ofert dla swoich obserwujących. Pokaż mi za pomocą zdjęć, jak i relacji, ile dobrego może przynieść im korzystanie z Twoich produktów, bądź usług. Nie zapominaj, aby traktować klienta, tak jak sam chciałbyś być potraktowany na jego miejscu. Musisz w tym celu utożsamić się z nim. Pomyśl czego on pragnie najbardziej, co chciałby zobaczyć na Twoim profilu i co go zainteresuje. Jeśli spełnisz jego pierwsze oczekiwania względem Twojego profilu na portalu społecznościowym, zaowocuje to współpracą w przyszłości.

Promocja przykuje uwagę

Na początku swojej przygody z profilem social media, warto zorganizować promocję, aby przykuć uwagę swoich obserwujących. W ten sposób, trafimy do potencjalnej grupy klientów i być może uda się ich przekonać do złożonej im oferty. Postaraj się w tym wszystkim pozostać prawdziwą i realną osobą. Nie zdobędziesz klientów, obiecując im gruszki na wierzbie. A niestety złe opinie rozchodzą się bardzo szybko. Dlatego niezmiennie dbaj o każdego klienta, nawet tego, który zrezygnuje z Twoich usług.

Efekt finalny

W całym Twoim profilu, ważne jest by skupić się także, na całości wizerunku w social media. Należy swój profil prowadzić tak, aby zaciekawić grupę swoich odbiorców, do tego stopnia, by zaglądali do Ciebie regularnie. Być może przyjdzie taki dzień, w którym skorzystają z Twojej oferty sprzedażowej. A Ty dbając o swoje zasięgi, poszerzysz je o grono klientów.

Jak widzisz, na sukces wizerunku marki w social media, składa się wiele współczynników. Jest również tak, że jeden pociąga za sobą drugi. Jeśli np. Twoja oferta sprzedażowa będzie chaotyczna i niezrozumiała dla klientów, nie licz, że promocja odniesie zamierzone efekty. Działaj tak, aby wszystko było ze sobą spójne, a przekonasz się, że sukces będzie kwestią czasu. Jednak musisz skrupulatnie i w sposób przemyślany prowadzić swoje działania w social media.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here