instagram
fot. pexels.com

Jesteś stylistką paznokci, ale nie prowadzisz swojej strony internetowej? Być może nie stać Cię na projektanta graficznego lub programistę, a może najzwyczajniej w świecie nie czujesz potrzeby posiadania własnej strony www.

Jednak potrzebujesz miejsca, gdzie będą mogły znaleźć Cię Twoje potencjalne klientki lub osoby zainteresowane Twoimi usługami. Takim miejscem nie tylko są strony internetowe np. portfolio, ale również portale społecznościowe. Jednym z takich portali jest Instagram.

Po co Ci wizytówka swojej oferty

Posiadanie konta firmowego na portalu społecznościowym to „must have” każdej stylistki paznokci. No bo jak inaczej możemy pochwalić się zdjęciami swoich prac, jak nie publikowaniem ich w miejscu, gdzie może je zobaczyć mnóstwo nowych osób, które jeszcze nie wiedzą o naszym istnieniu. Na koncie tym, regularnie publikowane zdjęcia, spowodują, że salon nasz trafi do odpowiedniej grupy docelowej i zyska szansę, na zwiększenie popularności.

Jak to działa

Praca nad Instagramem wcale nie należy do łatwych. W dużej mierze, kluczową rolę odgrywa tam nasza sumienność, ale również i cierpliwość. Czyli dwie istotne cechy, dzięki którym możemy odnieść sukces. Dlatego jeśli zależy Ci na pozytywnym odbiorze przez innych użytkowników, powinieneś przygotować swoje dotychczasowe prace, a z nich wybrać te najlepsze.

Instagram to nie worek, do którego wrzucamy wszystkie zdjęcia, jak popadnie. To przede wszystkim miejsce, na coś idealnego i perfekcyjnego. Jeśli nasza praca nie jest warta publikacji, to jej nie wystawiaj na światło dzienne. Chwal się tylko tymi pracami, z których jesteś dumna. Szybciej i łatwiej zdobędziesz zaufanie, gdy pokażesz się w roli specjalisty i eksperta w swoim zawodzie.

Instagram dla stylistki paznokci

Aby nasze działania na Instagramie miały większy sens, musimy do tego przygotować odpowiedni plan. Być może ktoś porówna to z biznes planem. Nie ma w tym nic błędnego. Każdy pomysł na rozszerzenie biznesu, wymaga od nas przemyślanej strategii. Dlatego nie ociągaj się i przygotuj sobie kartkę papieru i długopis. Kolejno na kartce wypisz wszystkie swoje cele, które chcesz osiągnąć poprzez działanie na Instagramie. Zastanawiasz się dlaczego karta papieru, a nie komputer? Odpowiedź jest prosta.

Do najczęstszych powodów korzystania z Instagrama, zaliczamy: zwiększenie liczby obserwujących, a także dotarcie do grup potencjalnych naszych klientów. Tylko w ten sposób możemy wzbudzić zaufanie i zainteresowanie naszymi usługami.

Jak skutecznie publikować swoje posty

W działaniu Instagrama, najważniejszą rolę odgrywa algorytm, który nie dla wszystkich jest zrozumiały. Nic dziwnego, bowiem nie jest on wcale taki łatwy i jednoznaczny do zrozumienia. Często musimy działać na wyczucie, tym samym ucząc się na własnych  błędach. Abyśmy zostali odebrani jako realne konto danej marki/firmy, musimy publikować posty ze zdjęciami systematycznie. Sam Instagram bardzo „nie lubi” jeśli działasz niesystematycznie. Dlatego musisz postarać się, aby Twój profil był regularnie uzupełniany o nowe zdjęcia i posty. Nie zapomnij, aby Twoje prace, miały poprawnie dodany również opis, który także jest dla Twoich odbiorców bardzo ważny.

Dokładnie opisane prace, to ważne treści dla przyszłych klientów. W ten sposób możesz wykazać się profesjonalistą i opisać ze szczegółami, całą swoją pracę. To w jaki sposób to przedstawisz, zaowocuje w przyszłości i być może dzięki temu, zyskasz znacznie większy ruch wśród klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here